četrtek, 13. oktober 2016

Ptički s kapicami

Odkar moje dneve napolnjujeta dve deklici, se je moje življenje obarvalo bolj v rožnate barve. Zato sem se tudi razveselila dobrodelnega roza izziva v Craftalnici. Na tla v dnevni sobi sem prinesla papirje, štampiljke (še nikoli uporabljene...) in pa mini cofke. Ko je mala J spala, je imela večja K obilo dela s cofki, sama pa sem najprej izdelala roza voščilnico, ki ji je sledilo še pet sestric, ker sem ravno imela vse razvlečeno (in ker so tako preproste, da jih je bilo mimogrede narejenih toliko)





Roziko prijavljam na roza izziv v CRAFTalnici. Upam, da bo v redu (kljub preprostosti). In da bi združenje Europa Donna čim bolje delovalo še naprej!
Skupinska

11 komentarjev:

  1. Klara, na ED bodo vesele prav vsake voščilnice :-)) Prav prikupno serijo si naredila in v vseh barvah ptiček odlično izgleda.
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. I, kako zelo simpatične in lepe praznične voščilnice! Cofki so zakon. :-)) Mislim, da ti brez pomočnice ne bi uspelo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite, raznovrstne. Cofki so TOP.

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatični cofki in hvala ker ustvarjaš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna praznična serija voščilnic. Zelo so mi všeč dodani cofki, tao razigrano delujejo.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni rožnato obarvani Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatični ptički s cofki! Lušne voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  7. iii, kako so cotkane:)), res prisrčne, hvala, ker sodeluješ v tokratni dobrodelni CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)