petek, 23. september 2016

Moška

Začetek septembra smo končno dočakali prvi pravi morski teden. Morje je bilo toplo, otroci bolj ali manj pridni,vreme ravno pravšnje... Sem pa po dopustu rabila še par dni,da smo se vrnili v rutino...

Me je pa izziv v Craftalnici predramil iz ustvarjalnega spanja in dobila sem idejo za eno preprosto moško voščilnico. Številke so napisane na roko, sem se pa zelooo trudila :). Pri števcu kilometrov je skrit rojstni dan slavljenca (narejena na zalogo, za mojega atija), tako da gre proti 70im... :). Ima pa še skoraj poln tank in tudi motor še ni pregret :)...




Letim nazaj v kuhinjo! Lep sončen vikend vsem!

11 komentarjev:

  1. Čudovita in zelo domiselno izdelana voščilnica za moškega. Mislim, da se takšnega pogleda na armaturno proščo ne bi branil noben moški, pa naj je star ali mald.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-)) Super si se znašla, res krasna ideja.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Vse, od ideje do izvedbe. :-) Zelo mi je všeč. Številke si pa zelo lepo napisala.
    Fajn, da ste uživali na morju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrhunska ideja. To bo vesel. Res UAU :)

    OdgovoriIzbriši
  5. :)), tole s polnim tankom in delovno temperaturo motorja me prav nasmejalo! Čudovito si prikazala vso simboliko zrelih let!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma odlična je, meni je zeeelooo všeč, res si se znašla, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Huda ideja. Navdušena. In zelo lepo izdelano! TOP!

    OdgovoriIzbriši
  8. To pa je izvirna ideja, tudi izdlena je voščilnica zelo lepo. Vesela sem, da si jo pokazala v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je tvoja voščilnica! Zelo domiselno! Čestitke za TOP3!

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvirna ideja in vrhunska izvedba! Hudo dobro! Številke so kot prave, sem bila prepričana, da je kakšen print. Še lepša pa mi je simbolika števca, polnega tanka in ne pregretega motorja.
    Prijeten pozdrav, Valentina

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)