nedelja, 9. avgust 2015

Sladke sanje

 Staram se. Prejšnji teden sem si tako za svoj rojstni dan kupila (moram imeti en izgovor ;)) eno dojenčkasto šablono. Ker je spet toliko dojenčkov na poti in ker imam večne probleme, kaj lahko še dam na voščilnico ob rojstvu. Tako sem (itak) najprej morala sprobati kako reže šablona. Izbirala sem med ostanki papirjev, tako da je nastal moder bodi - za fantka :). Zaželela sem si še modrega ozadja in nekje v zalogi našla papir, ki me spominja na zvezdnato nebo (no lahko tudi na sneženo :) - samo ne v tej vročini :)!). Tedaj je padla ideja, da naredim luno (itak vse šablone za krog so premajhne za tako veliko luno, kot bi jo rada - tako da je izrezana na roke). Dodana še izrezana zvezdica pa dva gumbka. 

In pst, lahko noč (in ja, trenutno tudi naša punca spi, zato kar dve objavi v dnevu!)

4 komentarji:

  1. Kako simpatična šablonica in detek tako spokojno spi v ljubki pižamici! Ozadje in luna sta super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako je tole ljubek motiv. Zelo mi je všeč tudi malce `čarobno` ozadje... Hvala, ker si se nama pridružila pri izivu :-).

    OdgovoriIzbriši
  3. Dojenčki na luni so vedno lušni in vsekakor je bilo potrebno sprobati novo šablono. :) Simpatična je in hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo cart dojenček, naj sladko spi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)