četrtek, 16. januar 2014

Doma!

Spet sem doma! Dobri trije meseci prakse so minili tako hitro, da komaj verjamem; sedaj me pa spet čaka "kruta" realnost v obliki še zadnjih vaj na faksu, preostalih izpitov in še česa...

Raznih ustvarjalnih podvigov se v Nemčiji več nisem lotevala, ker sem vedno obupovala nad tem, da ne znam s škarjami naravnost odrezati papirja :(. Knjigo o kvačkanju sem sicer še parkrat odprla, ampak... no še zdaj mi ni jasno, kaj kam paše :).

Med časom, ko me ni bilo, se je zamenjalo leto - in če bo vse po planih, bo letošnje leto nekoliko bolj ustvarjalno :)! Za začetek pa sem za najino gospodinjstvo izdelala "stojalo" za tedenski jedilnik ter nakupovalni listek. Sama sicer le izjemoma vržem kakšno hrano preč (če se pokvari); sva pa z M zaradi precejšnje razdalje do najbližje trgovine (7 km) na nek način prisiljena, da se pravočasno izmisliva, kaj bova jedla. V bistvu je načrtovanje jedilnikov (in nakupov) precej na mestu tudi če imaš trgovino za vogalom, saj prihrani tako čas kot tudi denar.

Po poldnevnem iskanju prave ideje, je končni izdelek takšen:


Sedem ščipalk za sedem dni; v levem kotu post-it listki, spodaj pa še dve rubriki: za prazne listke ter za listke z jedmi, ki bodo vredni svoje ponovitve :). Slike so bolj tako - se mi je preveč mudilo nalepiti na hladilnik :)!

Ker se v novem letu še nisem oglasila pa še kratko voščilo:
vsem želim mirno, zdravo, ljubeče in ustvarjalno novo leto!

3 komentarji:

  1. O, dobrodošla nazaj doma :-) Zelo lepo si okrasila hladilnik. Vse na enem mestu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si tole okrasila, res super ideja, sploh predalček za jedi, ki jih je vredno ponoviti. :)

    + nominirala sem te za Liebster Award. Več si lahko prebereš tule: http://nezav.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja mi je zelo všeč. Ščipalke so fantastične. Celoten izdelek je zelo lep. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)